Shavkat Mirziyoyev deputatlarga ijtimoiy tarmoqlarda akkaunt ochishni buyurdi

Shavkat Mirziyoyev Oʻzbekistondagi har bir deputat ijtimoiy tarmoqlarda oʻz akkauntiga ega boʻlishi lozim degan fikrni bildirdi.

Foto: The Independent

«Deputat va senatorlar oʻz faoliyati haqida saylovchilarni xabardor etib borish uchun Internetda, ijtimoiy tarmoqlarda oʻz sahifalarini ochib, zarur maʼlumotlarni ularga kiritib borishlari lozim. Dunyodagi koʻpgina mamlakatlar allaqachon shu tizimga oʻtgan, deb taʼkidladi Oʻzbekiston prezidenti Oliy Majlis palatalari vakillari bilan oʻtkazgan videoselektor yigʻilishida.

Shavkat Mirziyoyev bu boradagi ishlarni tashkil etish vazifasi Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi rahbari SH.Shermatovga topshirilishini bildirib oʻtdi.

Oʻzbekiston prezidenti, shuningdek, Oliy Majlis palatalari deputatlar va senatorlarni maʼnaviy va moddiy ragʻbatlantirishga doir nizomni ishlab chiqib, amaliyotga tatbiq etish lozimligini taʼkidladi.

«Har bir deputat faoliyatini baholash va ragʻbatlantirishning aniq mezoni va mexanizmlarini belgilash, shunga koʻra namuna koʻrsatgan deputatlarga «adolatli deputat», «xalqparvar deputat», «mehnatkash deputat» degan nomlar berishni nazarda tutish maqsadga muvofiqdir», dedi prezident.

«Oʻylaymanki, bunday nomlarga sazovor boʻlgan deputatlar keyingi saylovlarda avvalo siyosiy partiyalar tomonidan nomzod sifatida ilgari suriladi, eng muhimi, ular xalqimiz tomonidan qoʻllab-quvvatlanadi», — ishonch bildirdi Oʻzbekiston prezidenti.

Davlat rahbari shuningdek, sidqidildan va samarali ishlagan, vakolati tugagan deputatlarga «faxriy deputat» maqomini berib, ularning oyligiga ustama haq toʻlash tizimini joriy qilish kerakligini aytdi va Qonunchilik palatasi deputati yoki Senat aʼzosi boʻlgan faxriy deputatlarga har yili eng kam oylik ish haqining 8 barobari, mahalliy kengashlarning faxriy deputatlariga — 3 barobardan 5 barobargacha boʻlgan miqdorda mukofot berishni taklif etdi.

Latest from Blog

Microsoft Xitoyda LinkedInni yopadi

Microsoft kompaniyasi LinkedInʼning Xitoy foydalanuvchilari uchun 2014-yilda ishga tushirilgan mahalliy versiyasini yopayotganini eʼlon qildi. Kompaniya olimlar