MobiCon-2017da ishtirok etish uchun 2000 dan ortiq ariza topshirildi

Har yili Markaziy Osiyodagi yagona mobil konferentsiya mobil sohasining eng qizg‘in tendentsiyalarini muhokama qilish uchun dunyoning turli mamlakatlaridan mutaxassislarni yig‘adi.

MobiCon-2017 anjumanining bosh homiysi – «Beeline O’zbekiston», konferentsiya tashkilotchisi esa Ledokol Group.

Taqqoslash uchun, o’tgan yili 1300 kishi tomonidan ariza topshirilgan edi, ulardan 700ta IT, marketing va kommunikatsiya sohasi vakillariga taklifnomalar berilgan edi.

 | 2560x1707 (331 kb)=

Bu yilgi konferentsiyada mobil aloqa sohasidagi yetakchi mutaxassislar ishtirok etishadi: “Beeline O‘zbekiston”, Yandex va Odnoklassniki vakillari va taniqli UFOX Belarus agentligi vakili. O’zbekistondagi ilk marotaba Google Irlandiyalik spiker Abdulla Aydin keladi. Global dastur menejeri Google va Adwords bilan ishlashning uslublari haqida suhbatlashadi.

Qozog’istondan bir vaqtning o’zida ikkita mehmon Toshkentga keladi. “Select Communication Group” bosh direktori va asoschisi Viktor Yeliseyev va jamoatchilikga tanish bo‘lgan Qozog’iston Internet-biznes va uyali aloqa assotsiatsiyasi prezidenti Konstantin Gorojankin. MobiCon 2017 doirasida bir kunda 20dan ziyod spikerlar so‘zga chiqadilar.

 

 | 800x533 (78 kb)=

«MobiCon maydonchasiga bo’lgan qiziqish ortib borayotganidan mamnunmiz, bu shuni anglatadiki, bunday tadbirlar soha rivojiga sezilarli ta’sir ko’rsatadi, kelgusi yil uchun tendentsiyalar va istiqbollarni shakllantiradi. «Beeline» telekommunikatsiya sohasida yetakchi sifatida doimo tendentsiyalarni kuzatib boradi va biz tajriba bilan o’rtoqlashish va hamkasblarimiz bilan fikr almashish, shuningdek, raqamli sanoatning global tendentsiyalari bilan tanishish imkoniga ega ekanligimizdan mamnunmiz», – dedi “Unitel” MChJ tashqi aloqalar va kommunikatsiyalar bo‘yicha direktori Oraz Abdurazakov.

 | 2560x1707 (418 kb)=

 

Joriy yilda raqamli, Internet-marketing, mobil texnologiyalar va kommunikatsiyalar sohasida mutaxassislar eng dolzarb professional mavzularda suhbat qurishadi. Misol uchun, bu miqyosda mazkur maydonda birinchi marta ommaviy axborot vositalarining istiqbolli yo’nalishi sifatida video-bloggerlik masalalari muhokama qilinadi, ekspertlar ijtimoiy tarmoqlar foydalanuvchilarini mobil tijorat, mobil banking va virusli kontent vositalari bilan monetizatsiya qilish masalalari ustida to’xtalib o’tadilar. Odatdagidek, eng qizg‘in bahslar eskirgan marketing tushunchalari va uning raqamli shaklga aylanishi, SMM muammolari va ijtimoiy tarmoqlardagi eng faol tendentsiyalarga bag’ishlangan sessiyalarda kutilmoqda.

Shuni ta’kidlash lozim, anjuman ikki yil davomida O’zbekiston Respublikasi Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi tomonidan rasmiy qo’llab-quvvatlanmoqda. Axborot-quvvatlashni Rossiya Yandex bozorining IT giganti taqdim etadi.

Latest from Blog

Microsoft Xitoyda LinkedInni yopadi

Microsoft kompaniyasi LinkedInʼning Xitoy foydalanuvchilari uchun 2014-yilda ishga tushirilgan mahalliy versiyasini yopayotganini eʼlon qildi. Kompaniya olimlar